Tuesday, November 3, 2009

macam bodoh jek..

aritu aku g klang lepas balik keje..
dahla sorang sorang.haha.cam bodo jek..
aku g jusco jalan2 konon2 nak usha pakwela.
haha.aku pusing2 satu jj..yaallah sesak nak mampus.
dengan org keling,cina,melayu.kitekan 1 malaysia.
haha..tibe2 aku nampak satu kapel ni comolot depan2 aku.
astaga nak mampus agaknya..nasib baik aku ta report kat jais.
nak comolot pom agak2la..ni kat shoping kompleks.
haha..nasib baik aku ta report kat jais.mcm bangang jek.
then aku tengok jela.pergh pakaian pom boleh tahan.
tapi balak die tu ta hensem lak.itam legam.haha..
well kau buat jela apa yh kau nak buat.lepastu
aku jalan jalan satu kedai ke satu kedai.nak
tercabut kaki aku.haha.penat gile sial.haha.
bengongla.apa yg aku terasa nak beli aku beli la.
haha walaupon sorang sorang.janji aku puas.haha

No comments:

Post a Comment