Sunday, November 15, 2009

Gig&ParTY UhS

Semalam aku pegi event uhs.mcm biasa pegi ngan dekwan.
kalau ta pegi 4org.yg lagi 2org last minit cancel so pegi jela ngan dekwan.
haha.kitaorg bertolak dlm kul 11 dr ktm klang.sampai kat lrt nak ke wangsamaju 
terserempak ngan syikin.die pom nak ke gig tu.so die pom follow la sekali.
hahaha.ingatkan april ade.ermm takde rupanya.ta pela.parents die ta bg.
 sampai kat studio kitaorg lepak2 dulu coz belum start.dalm kul 2.30 br start.
hahaha..lambat sgt.masuk dlm studio terusla bermula party tu.
pergh dengan bunyinya..dahla takde aircond dlm tu.panas gile sial.
yg perfom angelika+red aura+breakfast lagi band mane tah.
aku pom ta berapa kenal sangat.sebab aku kenal band angelika jek.
ahahaha..aku pom menyanyi denguan sekuat kuat atinya.hahaha.
semua lagu best2.layan gile dowh.haha.sgt enjoy walaupon
dlm kelaparan.yelah dr pagi ta makan ape2.lapar nak mampos.
hahaha.tp aku de gak semangat nak melompat2.kasi supportla beb.
hahaha.sedar ta sedar dah kul 5 ptg.tp gig belum habis.but aku terpaksa
gerak.takut sampai umah lambat.kang parents aku bising dowh.
walaupon nak balik tu ujan terpaksa gerak gak.adess.sampai umah
dah kul 9.30..tu pom parents aku dah bising.ermm

No comments:

Post a Comment