Thursday, June 16, 2011

Adik angkaT je kOT

hai kawan kawan..lama suda tidak update blog.
maklumlah dgn bz bekerja dan dgn masalah teknikal..
ada budak baru kat kilang aku..so aku sekarang rapat ngn budak bernama
ZAI..nama betol terpaksa dirahsiakan..heee..
masalahnya skang ade ke patut budak2 kat kilang tu ckp aku.
ada ati dgn si zai ni..ish tak patut betol.
aku anggap die sebagai adik je kot..yela dia bwh umo dari
aku..dan yg plg utama dia tu gurl ok..kang tak pasal2 aku
 d cop LESBIAN plak dikalangan kawan2..aishhh..
aku syg die sgt..lebih dari aku syg diri aku sndiri even walaupun
baru berkenalan..nak tau sebab apa diorg ckp aku suke dgn zai?
coz semua bende aku yg belanja termasuk makanan dan topap..
adoiii salah ke nk tlg die?pikir la sikit ye..ngeee..dan aku sygkan
die sesangat..dia dh ada bf oke..
akhir kata assalamualaikum..

siti norzainab
                               

No comments:

Post a Comment