Sunday, January 17, 2010

BuFDaY pRESidEn UHS

semlm UHS wat bufday party presiden aan budak baik.
yelah presiden uhs tu mestyla kena sambut.tao kew?hehe.
pagi2 aku bangun siap2 nak ke tasik titiwangsa.mcm biasa aku g ngan 
mira.kalu pegi ngan mira ni memang kena bersabar skit.
tunggu kat busten banting sampai tertido aku d buatnya.
aduhhhh..dlm kul 11.30 br aku gerak dr banting ngan mira.
smpai kat ktm klang gerak ngan arza sekali.yelah die ta tao jalan nak
ke titiwangsa tu.hihi.lama jugak nk smpai ke sana.jalan pnye jalan smpai gak 
ke tempat yg di tuju.syukur alhamdullilah.hehe.tp diorg semua dah makan.
adoiiiii.hehe.smbil makan2 siap bergambar lagi.then nyanyi lagu.hehe.
setiap kali event memang enjoy.hehehe.sambil tu bincang next event daan 
perlantikan AJK.tibe2 nama aku d sebut tuk ajk yg seterusnya.thengs 
all.terutama kpd soya yg mencalonkan nama aku.ngee..lepastu snap,snap dan snap.
hope enjoy la tuk next event akan dtg.ngee
To AaN buDAk baIk:hope dpt memajukan uhs di seluruh dunia dan terkenal 
di seluruh malaysia .semoga uhs menjadi komuniti paling gah diantara
komuniti komuniti lain.chayok!!!


ps:terkilan ta dpt tengok futsal.








 
 


No comments:

Post a Comment