Friday, September 25, 2009

aPA saLAh aku?

lokasi : atas katil
11.30pagi.

enset aku berbunyi.so aku pom terjaga dr tido..
masih lagi mamai..
aku pom membaca msg yg di anta oleh seorg kawan yg aku kenali..
nama(terpaksa dirahsiakan)

mesej berbunyi begini:

die : assalamualaikum kpada kekawan arwah (nama dirahsiakan),
beliau telah dikebumikan 3 ari lepas..sy berharap kekawan beliau menghadiahkan alfatihah..
amin..mybe mak die yg msg aku.
aku : die meninggal sebab ape?
die : die meninggal kerana h1n1.anak ni kawan rapat arwah ke?
aku :ye saya ni kawan arwah yg paling rapat.
die : arwah ni yg suruh bgtau kawan2 apabila die sudah tiada.arwah ade berhutang ngan saudari ke?
jika ade pihak kami kena jelaskan hutang arwah.
aku : selama sy berkawan tiada berhutang dengan saya.
die :syukur alhamdulilah kerana tiada hutang.terima kasih kerana berkawan ngan anak sy.


sMpai diSITu saJA texT aku ANTarA FAMiLY diE..

SELanG BEBeraPA haRI,akU DApaT MSg daRI nO Die..
MESej die BERkaTA beGIni : rINDUnYa KAT awaK..
SElaMAt haRI raYA..

SIApa YAng aNta msG Ni kaT akU?
MAk die?
baPAk die?
aBANG diE?
KAkaK DIE?
or
ADik DIe?

persoAlaN masiH TERtanyA2..
ADAkaH Die betUL2 DAh menINGGAl?
oR Aku DItiPU OLeH DIE?
KEnaPA diE TIPu aKU SAmpaI MCm ni?
saMPAi sekARang NI Aku ta REPLy msG Die..
no DIe ade caLL aKU.
Aku TA picK up..
eNTAhla..
oraNg mcm Ni pOM ade DLm duNIE ni..
maLAs da AKU nak PIkir LAgi la..





ps/die ni ex bf aku la..sampai sekarang sibuk nak cari aku lg..
go to hell la.fuck dowh

No comments:

Post a Comment