Monday, August 17, 2009

DEMAM DAN TENSION

15/8/09

aku demam.balik dari keje je rasa badan ni panas sangat..
aishhhh..
entah mcm mane boleh demam pon ta tau..
terus aku muntah-muntah.
masuk icu dowh..
kenapa setiap kali aku demam mesti
aku masuk icu?
entahla mybe badan aku ni kekurangan darah,kekurangan air.
sampai kena cucuk ngan jarum kat tangan.
mencikkk dowhhh..
nak kena makan ubatla..
pegi klinikla...
leceh dowhhhh..
dah la dah janji ngan dekwan n jaz nak pegi shah alam pagi sabtu tu.
ta dapat join ngan diaorang..
ari ahad plak dah janji dengan ein n ika nak hangout same2 before puasa.
demam ta baik lg.aku nak kua jugak.
parents aku ta bg kua.takut demam aku melarat.
24jam aku terlantar kat katil dan tido.
nak bangun pom ta larat.ta de selera
nak makan.grrrrrrrr
ta dapat la jugak nak kua ngan diorang..
sowi ye guys..
mencikkkkkkkkknyaaaaaa
tension dowhhhhhhhh..

today,isnin
aku mc
ta keje
tapi aku ta bg tau kat bos yg aku mc.
besok aku dah start keje mesty kena mengadap depan die.
lagi bertambah tension aku.
arghhhhhhhhhhh..
bull shit.
lantaklah nak kena marah ke,
nak kena buang ke,
aku da ta kesah.
lagi baik mati aje
bak kate atok aku la.
huhuhu

No comments:

Post a Comment