Friday, July 31, 2009

PLKN BEST

aku nak cite pasal plkn
aku penah masuk plkn taun 2004/2005
di kem batu jong kuala krai kelantan
smpai saje di sane,aku ditempatkan
di dorm A
aku ta kenal sape2 pom time tu
rasa malu,risau dan segan pom ada
semua budak2 yg dftar di situ cantek2 dan lawa2.
aku rasa sagt segan time tu

aku ditempatkan di sebelah katil hujung sekali
rasa mcm terpinggir pom ada
pd mlmnya aku diperkenalkan oleh seorang ketua yang bernama siti zubaidah
die baik,peramah dan cantek
rasa bertuah dpt ketua mcm die

bermulalah sesi perkenalan antara satu sama lain
dorm aku seramai 22orang
trdiri drp kaum cina,india dan melayu
dtg dari pelbagai negeri
ehehheh

aku juga ditempatkan di group A
boleh tahan jugak la group aku ni
agak popular jugak dikalangan orang2nya
ahahhaah

adalah sorang budak dorm aku ni
name die rina
die ta berapa suke ngan aku.
elehh inagat aku suke ke kawan ngan die
boleh jalan arrrrrrr
mentang2 org KL
nak tunjuk belagak ngan aku.

if korang nak tau aku minat ngan sorang mamat ni
name die wan
semua orang ta tao yang aku minat kat
die.
selepas 1bulan terbongkarlah rahsia
yg aku minat gile ngan die.
aku nak die jd kawan aku
ta dpt cuple ngan die jd kawan pom
jd la
bile die dapat tau aku suke kat die,
die kutuk2 aku.
die says:ingat muke ko lawa ke?
nak jd kawan pom aku ta nak.

aku berkata dalam ati:buruk sangat ke aku ni?
hina sangat ke aku ni?
hanya allah saje yang tau perasaan aku time itu.
sejak dari tu kalau terserempak ngan die
aku buat2 ta tau dan buat2 ta kenal.

sepanjang aku berada di plkn
bnyak sgt pengalamn yg aku perolehi
maklumlah tiga bulan
bukan calang2 orang yang dapat
aku dikira bernasib baik jugakla
ekekkeekek

3bulan aktiviti aku disana sudah tamat
sebelom berpisah kitaorang bersalam-salaman dan
berpeluk-pelukan
antara satu sama lain

yelah kitaorang ibarat macam keluarga kat sane
memang penagalaman manis yg sukar utk aku lupakan
best sangat2

rugi sape yg tidak dpt mengikutinya

(SEBENARNYA DA TA BERAPA INGAT)
hihihi

kawan plkn:
ida
nik
wanie
omar
zehan
ayu
bell


aku ta lupakan korang semua
miss u guys

No comments:

Post a Comment